Sunday, February 23, 2020

20200221: 金礦股

我朋友雖然唔多, 但好好彩唔同界別都識到D人, 聽人講下非自己專業範疇既野(或者比自己mentally 離開下, 都係一件好事), 吸收到就盡量吸收.

講番股票, 我盡量每日都自己睇下D 唔同行業, 當課外知識又好, 真係第日要買都好, 起碼都知少少.

近期金價Keep 住升, 想講下金礦股. 事先聲明, 我對呢個板塊唔係專家, 所以都係based on 一個新手既角度睇下學下野.

新手睇龍頭股風險會低D, 所以今次揀左紫金礦業(02899) - 中國最大金礦企業 , 主要資產係福建省紫金山的金礦。Business Model 十分簡單,為金、銅、鋅及其他金屬礦產資源的勘探、開採。開採成本不會有大變化,收入就要視金屬價格變化定, 所以是周期性的股票,但是都受產能影響。PE 現價來講接近18-19x, 剛剛發盈喜


至於美股方面,有一隻叫Barrick Gold Corp (Ticket: GOLD) 的加拿大公司, 是世界最大的金礦股。PE 10以內,睇番歷史佢以前唔係專搞金, 只不過因為oil & gas 業務蝕大錢才轉營主力focus 去搞金。以下係近4-5 quarters 的EPS 






用坊間的online calculator 測到GOLD與SPDR GOLD ETF (下稱GLD)的correlation 有0.913 , 接近1. 而它的volatility 比Gold ETF 為高,可見有槓桿效果 (如下圖)


好奇下, 我又抽左紫金historical time series 同SPDY Gold ETF 比對, 執過少少data (拎走同日港股和美股其中一方休市的交易日), 測出一年correlation 只有約0.34, 相信2899 表現不只受金價影響.


同時2899.HK 與GLD 相比在去年相對比較弱(Relative Strength < 100%)





因此, 我會考慮將一部分已take profit 的美股轉入GOLD 而不是紫金礦業.
之後會再出一文講講我對金的睇法.

No comments:

Post a Comment

「女人錢真係容易賺? - Inmode 公司」- Part A

「女人錢真係容易賺? - Inmode 公司」 今日想同大家介紹既係Inmode 公司,以色列公司,成立於2008年,專做微創醫學美容。前身為Invasix Ltd.,2017年11月更為現名,基於其專利射頻輔助脂肪溶解和深層表皮下分次射頻技術設計、開發、製造和行銷微創醫...